nog ff gedult aub - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van franlouis - WaarBenJij.nu nog ff gedult aub - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van franlouis - WaarBenJij.nu

nog ff gedult aub

Door: Webmaster

06 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

jaja het duurt lang he voor er weer een nieuw weblog verschijnt. we zijn op dit moment met iets bezig en krijgen daar morgen hopelijk antwoord op. als het zo ver is komt het op de volgende weblog te staan.
dus nog ff geduld, en hou deze weblog in de gaten. morgen (hopenlijk) groot nieuws.

fran en louis.

• 06 Oktober 2005 - 17:24

Wendy:

Ik ben benieuwd. Nou succes ermee hoor...

Hilsen Wendy

• 08 Oktober 2005 - 07:56

Chris Jose:

succes ,spannend
    ik zei dat het lukte toch.

• 09 Oktober 2005 - 12:44

Noortje:

Hallo!! Daar ben ik weer! Ik lees dat het nog steeds erg goed met jullie gaat en het ook nog erg naar jullie zin hebben. Leuke foto's hebben jullie weer. Gaaf man zo'n rendier! En dat van die flyers is een goed idee. Misschien duurt het even voor je reactie krijgt maar het kan ook heel goed uitpakken. Laten we het daar maar op hopen. Nou wij zijn 5 okt weer veilig geland na een super gave vakantie in Miami. Wat een land zeg. Het was er bloedheet 30 a 35gr. Nog wat restjes van orkaan Rita gezien en veel palmbomen. Alles is er groot, het eten, drinken, gebouwen en zelfs auto's! Niet normaal. Zelf hadden we ook een grote chevrolet trailblazer gehuurd en dat was nog niet eens de grootste auto!! Al met al hebben we veel gezien,rondgereden en gekocht. Heb een alligator vastgehouden, en halve dag op een catamaran gezeten en gesnorkelt. Uiteraard ook een echt american football wedstrijd gezien. Gekke huis daar! Natuurlijk ook wat mindere kanten gezien want ook in Miami zijn wijken waar je in de avond zeker moet komen! Overdag heeft het wel wat. We gaan vandaag de foto's uitzoeken en op internet zetten. Geeft t adres wel als we klaar zijn. Nou luitjes ik ben benieuw naar jullie volgende weblog. Veel succes nog! Groetjes xx

• 09 Oktober 2005 - 17:11

Matzwart:

hoop dat het allemaal lukt kan haast niet anders met ons alles goed druk bezig met het nieuwe huis dus geen tijd voor de kroeg see you soon