prettige feestdagen - Reisverslag uit Drammen, Noorwegen van franlouis - WaarBenJij.nu prettige feestdagen - Reisverslag uit Drammen, Noorwegen van franlouis - WaarBenJij.nu

prettige feestdagen

ZAL WORDEN.

HILSEN, FRAN OG LOUIS.

• 22 December 2005 - 07:23

Noortje En Alex:

Natuurlijk wensen wij jullie ook hele fijne feestdagen en een super goed 2006 toe!! Dat het een goed jaar mag worden met leuke vooruitzichten! Groetjes Noortje en Alex

• 22 December 2005 - 07:38

Marco En Kids:

een fijne kerstdagen en vooral een liefdevol,gezond en super veel geluk toegewenst in 2006

• 22 December 2005 - 11:49

Yvonne En Anita:

Wij wensen jullie ook een hele prettige feestdagen en een gelukkig 2006. Veel geluk en liefde.
    Groetjes yvonn, anita en kids.

• 22 December 2005 - 16:59

Jan:

prettigefeestdagen

• 22 December 2005 - 22:30

Max Schoep:

voor jullie telt het zelfde als wat je ons toewenst maar geniet van de mooie tijd die daar nu is ik heb het ook meegemaakt in zweden en dit is echt de moeite waard om dan daar te zijn en helaas kan ik dit jaar niet naartoe omdat mijn ouders [91 jaar] niet zo goed zijn dus prettig kertfeest en een voorspoedig 2006
    groetjes Max

• 05 Januari 2006 - 21:34

Nathalie En Roy:

een heel gelukkig en gezond en liefdevol maar vooral een voorspoedig 2006 hier van je nichtje

• 08 Januari 2006 - 13:37

Fleur:

Heb nog wat nieuwtjes gehoord over het ziekenhuis. Het schijnt dat er al heel wat klachten van specialisten zijn en er zijn ook al klanten weggelopen. De koffie is met 50 (!!) cent omhoog gegaan en de saté kost nu negen euro nogwat. Verder worden de appelflappen niet meer zelf gemaakt en de saté ook niet. Naja dit is alleen maar wat ik van Landa hoorde, maar dat zal wel kloppen dan. Ben blij dat ik er iig niet meer werk :). Heb nog steeds niets nieuws overigens. Nog een gelukkig 2006 daar in Noorwegen!Groetjes, Fleur

• 17 Januari 2006 - 18:55

Serge:

he,
    hoe is het daar?
    hier gaat alles wel goed.
    weet je wie er weer terug in dienst is hier?
    Ercan,die was na 3 maanden alweer weg uit turkije.
    nu is hij hier sinds afgelopen maandag weer begonnen.
    ik hoor nog wel iets van jou.

• 25 Januari 2006 - 20:17

Heleneus:

Van hetzelfde!

We kunnen trouwens weer updaten hoor!

Groetjes Eus en Hel

• 25 Januari 2006 - 20:18

Heleneus:

Van hetzelfde!

We kunnen trouwens weer updaten hoor!

Groetjes Eus en Hel